خانه / انواع بادام / صادرات مغز بادام مامایی در بسته های ۱۰کیلویی مخصوص

صادرات مغز بادام مامایی در بسته های ۱۰کیلویی مخصوص

صادرات مغز بادام مامایی در بسته های ۱۰کیلویی مخصوص برای مشتریان شرکت زرین مغز انجام می گیرد. صادرات بادام مامایی به بازارهای هدفی همچون هند ، ترکیه ، کشورهای عربی و روسیه مدت‌هاست که انجام می گیرد.

مشتریان خارجی معمولا روی ویژگی ارگانیک بودن محصول تاکید دارند. بادام مامایی چون به صورت طبیعی و ارگانیک پرورش داده میشود.صادرات آن رونق زیادی دارد.

بادام مامایی بعد از برداشت وارد دستگاه سورتینگ میشود و عمل جداسازی انجام میگیرد سپس طی عملیات شکستن و جداسازی پوست از مغز ، بادام هایی که در یک سایز و سالم هستند بصورت مغز بادام ، در بسته بندی های زیبا و جذاب بسته بندی و جهت صادرات آماده میگردد.

بادام هایی که طی فرایند پوست گیری شکسته می شوند در تهیه پودر یا به صورت لپه  بادام مامایی برای مصارف مختلف عرضه بازار می شود

بادام مامایی 09120998358

شناخت انواع بادام مامایی

یکی از مهم ترین دانسته ها قبل از خرید عمده بادام مامایی، شناخت انواع بادام مامایی است. بادام مامایی پوسته چوبی سختی دارد و مغز آن شیرین است و اصلا تلخی ندارد و درصد مغز آن زیاد و 48% است و احتمال دو قلو بودن در این نوع بادام زیاد است  و زمان باردهی آن یکساله می باشد.این خصوصیات باعث گردیده که این نوع بادام بسیار ارزشمند باشد.

بادام مامایی ذاتاً یک بادام زود گل است. به این معنا که به محض گرم شدن نسبی هوا در زمستان شکوفه می کند و همین باعث آسیب پذیری بالای این بادام نسبت به سرمای بعد گرما می باشد. این مسئله باعث شد که برخی متخصصین در فکر تولید رقم جدیدی از درخت بادام مامایی بیفتند که مقاومت بیشتری در مقابل سرما داشته باشد.

پس از تلاش این متخصصین بالاخره رقم جدیدی از بادام مامایی به نام رقم پویا وارد چرخه کشت شد. بادام مامایی پویا هم یک بادام میان گل است و هم تک مغز است. تک مغز بودن این بادام باعث شده که مغز بادام مامایی پویا بسیار درشت باشد و معمولاً هفتاد دانه کیل می دهد. البته رنگ این بادام بسیار روشن است که باعث تفاوت آن با بادام مامایی زود گل می باشد. اما به نظر می آید که در چند سال آینده این بادام به‌ عنوان یک بادام لوکس در بازارهای هدف همچون هند ، ترکیه و کشورهای عربی جای خود را باز کند.

اگر قصد کشت و پرورش بادام مامایی را دارید بهتر است بر اساس شرایط آب وهوایی منطقه مورد نظر خود نوع و رقم  نهال بادام مامایی را انتخاب کنید که بیشترین بازدهی را داشته باشد.

شرکت زرین بادام محموله رقم پویای هفتاد دانه را روانه بازار کرده که با استقبال خیلی خوبی مواجه شد.

صادرات مامایی 10کیلویی09120774128

آشنایی با خواص بی نظیر بادام مامایی

برای آشنایی با خواص بی نظیر بادام مامایی با ما همراه شوید.

آزمایشاتی که بر روی مغز بادام مامایی انجام شده است نشان دهنده این است که بادام مامایی ارزش غذایی بسیار بالایی دارد

  1. بادام مامایی سرشار از کلسیم است و با مصرف روزانه 28 گرم از آن می تواند 8 درصد نیاز بدن به کلسیم را تامین کند و به حفظ ساختار استخوان ها و رشد آن در کودکان  کمک کند.
  2. منیزیم موجود در مغز بادام باعث  کاهش  خطر ابتلا به دیابت،تولید انرژی،افزایش متابولیسم بدن،سنتز پروتئین،کاهش کلسترول می شود.
  3. ویتامین E و روغن موجود در مغز بادام برای تقویت ریشه مو و سلامت پوست  بسیار مفید است.
  4. مصرف مغز بادام مامایی خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

برای دریافت تمام خواص بادام مامایی بهتر است به صورت خام مصرف شود زیرا در زمان بو دادن و فرآوری مغز بادام مامایی بخشی از خواص آن از بین می رود.

صادرات مامایی 10کیلویی09120774128

تولید کننده بادام مامایی شهرکرد

زرین مغز یکی از چندین تولید کننده بادام مامایی شهرکرد است. درخت بادام مامایی بیشتر در حاشیه زاینده رود در استان چهارمحال و بختیاری یافت می شود. اگر بخواهیم احتیاط در صحبت را کنار بگذاریم می‌توانیم ادعا کنیم که بادام مامایی بهترین بادام جهان است. همین امر باعث شده که بادام مامایی دارای قیمت بسیار بالا و صادرات آن نیز بسیار زیاد و دارای رونق فراوانی باشد .
به همین خاطر کشاورزان مناطق دیگر نیز راغب شده اند که بادام مامایی را بکارند. اما همچنان استان چهار محال و بختیاری به مرکزیت شهرکرد و بخصوص منطقه حاشیه زاینده رود بیشترین تعداد درخت بادام مامایی را داراست و همچنان بیشترین صادرات بادام مامایی از این منطقه انجام گیرد.

در این استان تولید عمده بادام مامایی بیشتر در شهر سامان است و از شهرت فراوانی در ایران برخوردار است. شهر بن هم در استان چهارمحال بختیاری در تولید بادام مامایی سهم زیادی دارد و بعد از شهر سامان بیشترین عرضه بادام مامایی مربوط به این شهر می باشد.

مرکز خرید و فروش بادام مامایی در استان چهار محال بختیاری در شهرکرد می باشد و زمان برداشت این محصول خریداران زیادی روانه این شهرمیشوند تا بتوانند به طور مستقیم خرید بادام مامایی را انجام دهند.

اگر بخواهیم احتیاط در صحبت را کنار بگذاریم می‌توانیم ادعا کنیم که بادام مامایی بهترین بادام جهان است.

اگرچه تولید بادام مامایی در ایران و در چهارمحال بختیاری  صورت می گیرد.ولی سود و ارزش افزوده آن نصیب هندی ها می شود.

در شهرکرد صنایع تبدیلی و بسته بندی پیشرفته ای وجود ندارد. بنابراین تولید کنندگان بادام مامایی مجبور به صادرات مامایی 10 کیلویی خام به کشور هند هستند و با این کار میلیاردها ثروت که باید نصیب مردمان و کشاورزان این استان شود از کشور خارج می شود و به دست هندی ها می افتد.

مرکز بادام مامایی 09120774128

مرکز پخش بادام مامایی در ایران

همانطور که گفته شد مرکز پخش بادام مامایی در ایران استان چهارمحال بختیاری می باشد.

وسعت زیر کشت بادام در این استان 12 هزار هکتار می باشد و انواع مختلف بادام درختی در این استان کشت می شود که در سال 99 میزان برداشت و عرضه بادام این استان 24 هزار تن بوده است که 60 درصد بادام تولید شده مربوط به بادام مامایی می باشد.

این میزان بالای تولید بادام مامایی در شهرهای استان چهار محال بختیاری این استان را  به عنوان قطب تولید و پخش بادام مامایی برای دوازدهمین سال متوالی معرفی می کند.

عرضه و فروش بادام مامایی در شهرکرد صورت می گیرد  و بیشتر کارخانه و کارگاه های بادام شکن و سورتینگ بادام مامایی هم در این شهر که مرکز استان چهارمحال بختیاری می باشد مشغول فعالیت هستند.

شرکت زرین مغز با دارا بودن زمین های کشاورزی ،  کارگاه ها و انبارهای مختلف در نقاط مختلف حاشیه زاینده رود اصفهان، توانایی تامین عمده بادام مامایی را دارد . این شرکت با دارا بودن پرسنل مجرب و متخصص در امر تشخیص مغز مامایی اصل و تمایز آن با مغز مشابه ، بارهای صادراتی خود را با ضمانت 100 در اصل در کیفیت و قیمت برای مشتریان خود ارسال می کند.

بادام مامایی 09120774128

خرید و فروش بادام مامایی

خرید و فروش بادام مامایی در راستای صادرات بادام مامایی به هند صورت می گیرد.

اگرچه خرید و فروش بادام مامایی در داخل ایران به عنوان آجیل لوکس و مصرف صنعتی  کم و بیش انجام می گیرد ولی مانند دیگر خشکبار و مغزیجات بازدهی و سود ندارد.

بنابراین خرید و فروش بادام مامایی مورد توجه مجموعه هایی می باشد که در امر صادرات بادام و تجارت در این زمینه فعالیت جدی دارند.

صادرات مامایی 10کیلویی

فروش عمده بادام مامایی در ایران

فروش عمده بادام مامایی در ایران بیشتر به خریداران خارجی و تجار انجام میشود.شهر های بن و سامان سهم بیشتری در تولید بادام مامایی دارند و بادام تولید شده دراین دو شهر به هندوستان صادرمیگردد. هندوستان طرفدار پر و پا قرص بادام مامایی ایرانی است.تامین بار و صادرات بادام مامایی به هند یکی از فعالیت های شاخص شرکت زرین مغز است.

شرکت زرین مغز علاوه بر تولید بادام مامایی در باغات خود بصورت سالانه ، با خرید عمده بادام مامایی از باغداران میتواند آن را دراختیار مشتریان خود قراردهد.

خریداران خارجی که قصد خرید عمده بادام مامایی را در ایران دارند میتوانند به راحتی به سایت این شرکت مراجعه کنند و مقدار و نوع بادام مامایی که مدنظر دارند را انتخاب کنند و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهد و به کشورهای هدف صادر کنند.

فروش عمده بادام مامایی در ایران به شکل لپه بادام مامایی جهت تهیه روغن ، کره، خلال و پودر شده می باشد.

از آنجایی که بادام مامایی سرشار از ویتامین های مختلفی مانند ویتامین E میباشد و میزان روغن بادام مامایی زیاد است  در نتیجه  در سلامت پوست و مو تاثیر بسزایی دارند و صنایع آرایشی بهداشتی ،تولید صابون و روغن  گیری از خریداران بادام مامایی می باشند.

صادرات مامایی 10کیلویی09120774128

صادرات مامایی ۱۰کیلویی در بسته های مخصوص

گفته شد که صادرات بادام مامایی یکی از عمده‌ترین صادرات های کشور ما در زمینه بادام می باشد . بیشترین صادرات بادام مامایی به هند است . البته کشورهای دیگری همچون پاکستان ، روسیه ، ترکیه ، کشورهای عربی و اتحادیه اروپا نیز خواهان بادام مامایی ایران هستند .

شرکت زرین بادام به درخواست مشتری کیفیت محصول خود را تعیین می کند اما هیچ گاه به میکس بادام به معنای مخلوط کردن بادام مامایی و بادام ربیع رضایت نمی‌دهد . حتی اگر مشتری خود راضی به این کار باشد. شرکت ما هرگز برند خود را با این کار خراب نمیکند.

بنابراین به کسانی که مایل هستند بادام مامایی را با بهترین کیفیت دریافت کنند اعلام می‌کنیم که آماده همکاری با آنها هستیم.
ما بسته های صادراتی بادام مامایی را در کارتن های مخصوصی با لوگوی شرکت زرین بادام قرار می دهیم. به این صورت که ابتدا بادام مامایی را پس از سرت کردن در پاکت هایی از جنس متقال می ریزیم و درب آن را می دوزیم . سپس این پاکت را در کارتون های مخصوص قرار می دهیم. در نهایت عملیات شیلینگ و کشیدن پلاستیک مخصوص روی آن انجام می‌گیرد و بار آماده صادرات می‌شود.

بسته بندی بادام مامایی برای صادرات اهمیت ویژه ای دارد البته قبل از بسته بندی عمل سورتینگ مغز بادام مامایی اهمیت دارد که مغز بادام مامایی به صورت یکدست، سالم و در اندازه و سایز یکسان جداسازی شود زیرا هر چه سایز مغز بادام یکسان و دقیق باشد ارزش بیشتری پیدا می کند.

بسته بندی بادام مامایی بهتر است به صورت کارتونی و با ظاهر شکیل و جذاب و همچنین محکم باشد که در حمل و نقل آسیب نبیند و ماندگاری بیشتری داشته باشد و نظر خریدار را به خود جلب کند.

صادرات بادام شهرکرد 09120774128

مشکلات سر راه صادرات بادام مامایی

مشکلات سر راه صادرات بادام مامایی متعدد می باشد.سود و درآمد حاصل از تولید بادام مامایی از طریق صادرات آن به دست می آید.بنابراین صادرات بادام مامایی و اصولی انجام شدن آن اهمیت زیادی دارد.

برای صادرات،بادام مامایی باید از پایانه های گمرکی عبور کند که معمولا از گمرک های شهرکرد صادرات بادام مامایی انجام می شود.اما متاسفانه تعرفه های گمرک افزایش پیدا کرده است و در این خصوص سخت گیری های زیادی وجود دارد که دلیل عمده آن را می توان  مسئله تحریمات دانست.

این مشکلات در کنار مسایل دیگر سبب شده بادام مامایی به صورت غیرقانونی و قاچاق از کشور خارج شود و صادرات بادام مامایی کاهش پیدا کند و لطمه بزرگی به تولیدکنندگان بادام مامایی و چرخه اقتصادی کشور وارد شود.

صادرات مامایی 10کیلویی

بادام مامایی گران ترین بادام ایرانی

بادام مامایی،گران ترین بادام ایرانی شناخته شده است و بیشتر جنبه تجاری دارد.این نوع بادام پوست بسیار محکمی دارد ولی مغز آن شیرین و خوش طعم و کیفیت بالایی دارد.

تولید بادام مامایی درشهرهای استان چهارمحال بختیاری و حاشیه زاینده رود انجام میشود. برداشت بادام مامایی سالی یکبار است و چون جز درختان زود گل است و احتمال یخ زدگی شکوفه ها در سرمای زمستان وجود دارد بنابراین ممکن است باردهی خوبی نداشته باشد.

اگرچه به علت گران بودن آن خرید بادام مامایی در داخل ایران طرفدار زیادی ندارد ولی صادرات بادام مامایی رونق زیادی دارد. شرکت زرین مغز میتواند در زمینه خرید و فروش و صادرات بادام مامایی شما را راهنمایی کند.

شرکت زرین مغز تولید کننده بادام مامایی در حاشیه زاینده رود اصفهان می باشد

ویژگی های منحصر به فردی که در خود بادام مامایی و همچنین درخت آن وجود دارد باعث شده است که بادام مامایی بهترین رقم بادام درختی شناخته شده باشد و و لوکس و گران قیمت باشد.

از جمله این ویژگی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. درخت بادام مامایی بعد از گذشت سه سال باردهی زیادی دارد
  2. عمر اقتصادی درخت بادام مامایی بیش از 70 سال است
  3. مقاومت خوبی در برابر کم آبی دارد و در برخی مناطق به صورت دیمی کشت می شود
  4. احتمال دوقلو بودن مغز بادام مامایی زیاد است
  5. خوش طعم،چرب،تو پرو درشت
  6. درصد تلخی مغز صفر می باشد در حالی که دیگر بادام درختی حدود 5 درصد تلخی دارند.

قیمت مغز بادام ایرانی درجه یک شیرین ۰۹۱۲۰۷۷۴۱۲۸

لیست قیمت مغز بادام مامایی در سال جدید

برای دریافت لیست قیمت بادام مامایی در سال جدید با مدیر فروش شرکت زرین تماس بگیرید. همانطور که میدانید قیمت بادام مامایی را تعداد و وزن مغز بادام مامایی تعیین می کند.

بهترین نوع بادام مامایی، مامایی 80 دانه می باشد که قیمت بالاتری هم به خود اختصاص داده است و پایین ترین قیمت بادام مامایی مربوط به مامایی 150 دانه می باشد.

البته در چند سال اخیر دانشمندان بخش کشاورزی رقم بادام مامایی  اصلاح شده ای به نام پویا را معرفی کردند که تعداد دانه های آن در 100 گرم 70 دانه است و نسبت به مامایی 80 دانه ارجح تر و گرانتر می باشد.

لیست کامل گریدهای بادام مامایی و قیمت آنها در شرکت زرین مغز موجود می باشد که به راحتی می توانید به آن دست یابید.

قیمت روز بادام مامایی 09120774128

قیمت روز بادام مامایی در سال 1400

قیمت روز بادام مامایی در سال 1400 به علت نوسانات قیمت دلار بسیار متفاوت است. اما با این حال شرکت ما در تلاش است که در قیمت های اعلامی خود این نوسانات را کمتر اعمال نمایند.

قیمت بادام مامایی نسبت به بادام های دیگر که در ایران تولید میشود بیشتراست و به این دلیل است که بسیار با کیفیت می باشد و می توان گفت تمام ویژگی های بادام های دیگر در این نوع بادام وجود دارد.

به طور کلی قیمت بادام مامایی بر اساس سایز مغز بادام تعیبن میشود و سایز بادام هم به  روش های مختلف اندازه گیری می شود ولی درصد گرم بادام هرچه تعداد دانه های مغز بادام کمتر باشد کیفیت بادام مامایی بیشتر است و در نتیجه قیمت بیشتری دارد.

وقتی تعداد دانه های مغز کمتر باشد بدین معنی است که مغزها پر تر و روغنی هستند.

سایز بادام مامایی بعداز اندازه گیری در یکی از دسته های زیر قرار میگیرد.

5A,4A,3A,2A,A,ES, ESB,mini

قیمت روز مغز بادام مامایی بسته به سایز مغز ببادام متغیر است.
8سایز مختلف بادام مامایی به شرح ذیل است :

  • مغز مامایی ۸۰ دانه : میانگین 80 تا 85 عدد مغز بادام را شامل می شود .
  • مغز مامایی ۹۰ دانه : میانگین 90 تا 95 عدد مغز بادام را شامل می شود .
  • مغز مامایی ۱۰۰ دانه : میانگین 100 تا 105 عدد مغز بادام را شامل می شود .
  • مغز مامایی ۱۱۰ دانه : میانگین 110 تا 115 عدد مغز بادام را شامل می شود .
  • مغز مامایی ۱۲۰ دانه : میانگین 120 تا 125 عدد مغز بادام را شامل می شود .
  • مغز مامایی ۱۳۰ دانه : میانگین 130 تا 135 عدد مغز بادام را شامل می شود .
  • مغز مامایی ۱۴۰ دانه : میانگین 140 تا 145 عدد مغز بادام را شامل می شود .
  • مغز مامایی ۱۵۰ دانه : میانگین 150 تا 155 عدد مغز بادام را شامل می شود .

پرورش و تولید بادام مامایی مسلما هزینه هایی در پی دارد هزینه هایی مانند آبیاری،هرس درخت بادام،برداشت محصول،پوسته گیری،حمل و نقل،شکستن و سورتینگ،نیرو انسانی و هزینه های بسیار دیگری که درگیر هستند.

هزینه های گفته شده طبیعتاً به صورت مستقیم و غیر مستقیم در قیمت بادام مامایی دخیل هستند و با افزایش این هزینه ها قیمت بادام مامایی هم افزایش می یابد.

مرکز پسته رفسنجان 09120774128

تولید و عرضه پسته رفسنجان

برای کسب اطلاع از تولید و عرضه پسته رفسنجان به ادامه مطلب توجه فرمایید.

تولید پسته در سال 99 در ایران 220 هزار تن بوده است که 28 هزار تن آن مربوط به شهر رفسنجان می باشد که بخشی از پسته ها در اثر گرمای زیاد و کاهش بارندگی  پوک شده و حدود 25 هزار تن پسته سالم به بازار عرضه شده است.

اما در سال جدید به علت افزایش چشمگیر دمای هوا میزان تولید پسته در رفسنجان و دیگر شهرهای تولید کننده پسته کاهش یافته است و سهم رفسنجان 20 هزار تن پسته بوده است . تولید پسته در رفسنجان بیشتر از ارقام اکبری،احمد آقایی وکله قوچی می باشد.

منبع : سایت بادامیها www.badamiha.ir

 

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش: 09120998358
تلفن شرکت: 02128427476
فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: zarincomp@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پسته صادراتی رفسنجان

خرید پسته صادراتی رفسنجان

اگر به دنبال خرید پسته ی صادراتی رفسنجان هستید. پیشنهاد می کنم این محتوا را …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید
error: محتوا محافظت شده!!!
اینستاگرام واتساپ ایمیل