خانه / بادام ایران / خرید و فروش بهترین بادام مامایی ایران

خرید و فروش بهترین بادام مامایی ایران

خرید و فروش بادام مامایی ایران رواج زیادی در کشورهای دیگر دارد زیرا این کشورها از خواص این نوع بادام اطلاع دارند، اما به دلیل قیمت بادام مامایی بالاست مشتری زیادی در بازار داخلی ندارد.

فروش اینترنتی بادام ۰۹۱۲۰۷۷۴۱۲۸

خرید و فروش بادام مامایی شهرکرد درسال 98

همانند بسیاری از شرکت‌های تجاری بادام ، عمده فعالیت شرکت زرین بادام خرید و فروش بادام مامایی است چون این شرکت تولید کننده بادام کاغذی و مامایی است و دفتر اصلی شرکت در حاشیه زاینده رود شهرکرد مهد بادام مامایی قرار دارد.
ما در سال 98 تصمیم داریم که در تجارت و خرید و فروش بادام مامایی چندین قدم فراتر رویم و این بادام را به مشتریان داخلی و خارجی بیشتر معرفی و عرضه کنیم.

خریداران بادام مامایی ایران در کشورهای مختلفی قرار دارند. مردم هند بیشترین استقبال را از بادام مامایی ایران دارند. به نحوی که شنیده شده آن ها برای بادام مامایی ایران جنبه تقدس قائلند و هیچ بادامی را به اندازه آن مصرف نمی کنند.
به غیر از هند کشورهای دیگری نیز طالب خرید بادام مامایی ایران هستند از جمله :

  • ترکیه
  • روسیه
  • کشورهای عربی

البته در کشورهای مذکور تنها اقشار مرفه آن بادام مامایی ایران را مصرف می کننند. چون قیمت بادام مامایی ایران در آن کشورها بسیار بالاست و اقشار ضعیفتر توان خرید بادام مامایی را ندارند.

خرید و فروش و صادرات بادام مامایی ایران 09120774128

قیمت بادام مامایی در بازار

بادام مامایی گرانترین بادام ایران است. یکی از علل ناشناخته ماندن این بادام داخل ایران ههمین بالا بودن قیمت بادام مامایی است. البته این بادام به علت صادرات بیش از 90 درصدی به هند و قیمت گذاری بالایی که در آن جا روی آن میشود طبیعی است که دارای قیمت بالایی باشد.
البته در داخل ایران نیز می توان باری بادام مامایی مشتریانی را یافت . در مناطق مرفه شهرهای بزرگ توان خرید این بادام برای آن ها وجود دارد . اما نیاز به بازاریابی و شناساندن این بادام رویایی به آن هاست.

خرید و فروش بادام مامایی ایران 09120774128

بهترین بادام مامایی ایران

کشورهای متعددی، در تولید بادام فعالیت دارند، اما بادام مامایی ایران چیز دیگریست. طعم منحصر به فرد و کیفیت بادام مامایی ایران، دو مورد از چندین خصوصیات این محصول است و خیلی از تاجران خارجی به این مسئله واقف شده اند و برای خرید بادام ایران، اشتیاق وافر دارند.

خرید و فروش بادام مامایی 09120774128

شرکت زرین بادام سامان فروشگاه مغز بادام مامایی است و مفتخر است که در امر خرید بادام، فعالیت دارد. شرکت زرین بادام سامان، خرید و فروش بهترین بادام مامایی ایران را سر لوحه کار خود قرار داده و این محصول را به صورت عمده معامله می کند.

*بازار*

*مغز/بادام/پودر*

*ایران*

 

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش: 09120998358
تلفن شرکت: 02128427476
فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: zarincomp@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده بادام زمینی درجه یک

صادرات بادام زمینی درجه یک ایرانی به روسیه و چین

صادرات بادام زمینی به روسیه و چین همواره مورد توجه تجار بزرگ بوده است. با …

تماس بگیرید
error: محتوا محافظت شده!!!
اینستاگرام واتساپ ایمیل